Crush |
Admin.



Hi I'm Fiefah Salleh. The owner of this blog. follow me and leave your footstep at my cbox ! :)

Do Come ! Do Read ! Do Follow !


Diary About Tutos


Guest.

  • URL blog only
  • Click Post once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • No Harash Word

  • My Follower!




    Arigatou.

    Template: Ana Min-Ji
    Basecode: Ainabillah Shafie
    Header: Mrs.HunHan
    Others:





    Assalammualaikum :)


    2 oktober 2012

    1. bile awak marah-marah kat saye , saye selalu nangis .. tapi saye tak nak cakap kat awk .. nanti awk ingat saye mengade-ngade kn .. :')

    2. bile saye tak hiraukan awk , sebenarnye saye nak awak pujuk saye .. ambil tahu kenapa saya tak hirau kan awk.. tu jew .. 

    3. bile saya dah mula sayangkan awak , saya tak kan lupe kan awak.. walaupun saya tengah borak ngan lelaki laen .. awak tetap dalam ingatan saya .. kadang-kadang saya borak ngan lelaki lain , mybe saya tengah bercakap pasal awak .. :)

    4. awak selalu puji saya dan saya suke bile awak puji saya .. tapi saya tak tau macam mane nak terima pujian awak .. -_-

    5. bile kite gaduh, saya mesti cari seseorng nak cerita pasal kite .. luah kan perasaan saya mase tu .. sbb tu je cara saya nak luahkan prasaan saya .. tapi awak salah faham .. awak cakap tak perlu nak cerita kat orang pasal kite.. hm

    6. bila saya ad masalah dan saya tak nak cerita kat awak .. tolong faham saya .. kadang-kadang ade masalah yang saya tak boleh cerita kat awak.. tapi awak selalu paksa saya cerita ..

    7. saya tak suka bile awak pakse2 saya buat mnde yang saya tak suka .. bile saya tak nak buat .. awak selalu buat badmood, tak nak mesej ..

    8. kadang-kadang ex-bf saya selalu ad dalam fikiran saya .. tapi awak jangan la marah .. sebab awk dah dapat  tempat yang istimewa dalam hati saya ..

    kata hati tulus