Crush |
Admin.



Hi I'm Fiefah Salleh. The owner of this blog. follow me and leave your footstep at my cbox ! :)

Do Come ! Do Read ! Do Follow !


Diary About Tutos


Guest.

  • URL blog only
  • Click Post once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • No Harash Word

  • My Follower!




    Arigatou.

    Template: Ana Min-Ji
    Basecode: Ainabillah Shafie
    Header: Mrs.HunHan
    Others:




    Hye .. Assalammualaikum ! lame aku tak update entry baru .. sibuk bebenor aku nih kan ..
    Fuhh3 .. dah berhabuk blog aku ni.. hari ni tibe2 lak rajin nak update entry .. tengak tajuk entry aku .. campur-campur?? sebenar nye aku nak cite kat korang al kisah aku selama 2 minggu nih .. 

    Pertama :-
    charge lappy rosak ..!! ohhh ! fade up giler .. tu yang sekarang aku kureng online and berblogging nih .. ni pom aku gune lappy abang aku ..  huhuhu .. sedeyh ! lepas ni tak leh nak online lame-lame .. nampak nye semakin berhabuk la blog aku ..

    Kedua :-
    hari ni periksa sains ngan math .. giler nak pecah ase pale ni mikir ..baru periksa TOV dah susah macam ni.. law PMR nanti kot2 makin susah .. sains walaupom susah tapi still boleh jawab.. math , bleh kate aku tembok semua .. aku tembok guna senapang tu .. hehe .. 

    Ketiga :-
    kelmarin sekolah aku bagi duit RM 100 sorang tu .. Bantuan awl persekolahan .. buat acara besar-besaran jugak .. disebabkan aku nih PRS .. So ,  tugas aku kelmarin sambut kedatangan ibu bapa .. ingat kan senang je .. rupe nye jaga ibu bapa lebih susah dari aku jaga budak2 form 1 mase minggu orientasi hari tu .. N satu lagi .. aku salah seorang budak yang naek pentas ambik duit ngan menteri besar terengganu , ahmad bin said .. lebih glemer sbagai mat said .. hehehe

    Keempat :-
    mase duduk dalam dewan maren .. ade cikgu ni datang kat aku membawa berita yang gembira tapi tak cukup gembira buat aku .. nak tau tak ape die..? cikgu tu letak name aku gi lawatan ke melaka dan kuala lumpur .. semua free dan semua di tanggung oleh Perkaya .. dah la satu sekolah sorang je .. giler sebek .. aku tak pandai bergaul ngan orang2 ni .. huhu :(  geng2 aku suh jugak aku pergi disebabkan semua ni free .. aku bace dalam laporan tu , perkaya nak bawak pergi kat stesen tv hijrah .. law ikot hati aq xmoe pergi .. !!

    Kelima :-
    tadi lepas balik sekolah cikgu PRS buat jamuan untuk bdk2 PRS sebab berjaya buat majlis bagi duit tu berjalan dengan lancar .. hehehe ..