Crush |
Admin.



Hi I'm Fiefah Salleh. The owner of this blog. follow me and leave your footstep at my cbox ! :)

Do Come ! Do Read ! Do Follow !


Diary About Tutos


Guest.

  • URL blog only
  • Click Post once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • No Harash Word

  • My Follower!




    Arigatou.

    Template: Ana Min-Ji
    Basecode: Ainabillah Shafie
    Header: Mrs.HunHan
    Others:




    assalammualaikum !

    hye-hye .. sehat tak ..? hope  sehat semua kay ! :)
    amcam ary pertama skolah ..? 
    Huhh! letih giler ary ni .. aku tak pernah rase seletih nie.. ary ni aku tak masuk kelas pom .. Duk dalam dewan je jage budak2 form 1 .. giler nyesal jadi PRS ! tapi ad best jugak dapat kenal2 budak2 ni..

    kalau ikot kan hati aku tak nak tugas ary nie .. tapi disebabkan nak sijil bongsu PRS terpakse la jugak tugas .. cikgu jamal cakap siapa yang gagal tugas ary ni tak kan dapat sijil bongsu dan dibuang terus dari PRS .. Giler kan ? kalau kene buang kecian la kat budak2 yang dah beli uniform PRS tu..

    mula2 datang sekolah kiteorang masuk dewan dulu .. dengar ceramah cikgu2 n kenal2 dngn cikgu baru .. mke cikgu sorang2 macam garang jep.. korang nak tau tak sape pengetua baru skolah aku ? Cikgu Faridah beb !! argghhh .. aku tak suke cikgu tu ..! nyampah ! hehehe .. jahat kan aku..? hihi 

    lepas habis dengar ceramah tu semua .. cikgu jamal beritahu budak2 form 1 n bdk2 PRS tunggu dalam dewan .. dah kene start tugas ! mula2 sakit aty gak jage bdk2 nie .. orang suh beratur dye duk bising.. bile kiteorng beri arahan supe beri arahan ke bdk2 drjah 1 bkn bdk2 tingkatan 1 .. dop bekok ane ngat ..! tapi mujur ar lepas tu diorang dh faham n dah bleh dengar arahan .. tak lah nakal sngt bdk2 nih ..

    lepas rehat kiteorng diberi tugas sruh bdk2 form 1 buat kumpulan .. satu kumpulan msti ad 2 @ 3 PRS .. kiteorng kene wie aktiviti2 kt bdk2 tu .. contoh aktiviti 1 .. diorang mesti buat aisbeg berdasarkan nom2 yang PRS bgi .. diorang kne la peka n cepat .. tapi bile PRS sebut nombor .. sorang2 macam tak tahu nak wat pew .. padahal kiteorng dah ajar macam mane permainan dye .. hieshhh ! sabor je la ngan bdk2 ni .. aku mase form 1 dlu macam ni gk .. 

    aktiviti 2 diorang kene tulis salasilah keluarga diorang .. senang je tapi ramai yang tak ingat name datuk nenek , pk sdare, mok sdare .. yang nak suke nye ad budak ni name dye Irdatul ... nme nenek dye wat tande soal je .. jahat punye cucu .. nme nenek sdiri x ingt .. ! 

    aktiviti last skali ialah Sedarkan Aku .. permainan dye mcm ni .. cari partner 2 orng .. then diorang kene tulis nape positif n negatif pasal partner diorang tu .. macam2 diorang tulis .. banyak kan negatif .. time permainan gini ar sedap kutuk2 kan3..? hehehe .. nme permainan pom sedar kan aku .. bile diorang bace nape yang kawan2 tulis tu .. diorang sedar la ape yang patut diorang ubah yang negatif jadi positif ..

    abis ketiga-tiga aktiviti tu .. PRS kne bawa bdk2 form 1 tu pusing2 skolah .. tunjuk makmal, tandas, kelas ,surau , bilik guru ..mase lalu depan kelas form 3 .. abis kene sorak .. malu giler ..! pukul 1.30 PRS bawa bdk2 tu semayam zohor kat surau .. Adoyy! satu lagi masalah .. xdop sorang pom bdk2 form 1 yang bawa telekung semayam .. last2 PRS je yang semayam .. lepas tu kiteorng pom balik ! abis cite .. hahaha